Kändisträff och nya hotellet

Yo!
Nya hotellet even better than förra! Yes! Var billigare än förra så både jag och Björnen var lite oroliga, men B spelade så klart cool och sa inget förrns idag. Han var lättad att det var så fräsch, trodde oxå de skulle vara nått scaskigt kackerlacke hak =) Ligger precis vid stranden och har pool. Som tur var så är det ett par km till de stora turist stränderna så man behöver inte trängas med massa turister. Nice.
På sängarna låg det små handuks elephanter, ganska gulligt. B trodde man kunde äta upp ögonen. Jag sa att det förmodligen var pärlor men han var tvungen att provsmaka. Jag försökte ta några kvällskort på poolen och utsikten men de blev tyvärr inte så bra =)



Igår somnade jag vid sex, vi har sovit så dåligt och haft svårt att vända på dygnet. Sen alla resor har gjort sitt oxå. Björn väckte mej vid sju och stoppade i mej sömnpiller sen sov jag till tio i morse. Björnen vaknade inte förrns ett =) Det regnade idag så vi har bara varit inne och myst. Igår gick vi runt och kollade lite affärer och käkade vid stranden. Ganska dyrt men riktigt fint ställe. Vi köpte nya tofflor, ganska fula men billiga =) Jag ville köpa en ny bikini men vi ska till Chaweng imorgon så jag hittar nog nått där.

I förrgår, i Bangkok, måndag tror jag det var (blir helt dagvill här nere) träffade vi på George Clooney. Björn tvingade sej på honom där han satt och drack kaffe. Trevlig dude. Snygg är han oxå!


xoxo Maya

Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0