Thailand part 7

Vi är nu åter på Koh Samui efter ett par regniga dagar på Koh Phangan. Hotellet på KP var väldigt fint, privat strand och två pooler. Haft dåligt med internet därav den kassa uppdateringen..
Idag ville jag gå på fisk spa, träffade några svenskar på bussen som hade provar det och sa det var super. Massor av små fiskar som tydligen äter upp all död hud på fötterna.. Låter lite äckligt men det skulle tydligen vara väldigt skönt. I alla fall, jag tvingade med Björnen till fiskarna. Vi fick fötterna tvättade och skulle stiga i badkaret, Björn fick gå i först sen var det min tur. När jag väl satt mej och skulle sätta i fötterna så fick jag typ panik. Jag blev lite feg och frågade B hur det kändes. Han sa det kicklas och känns som suger oche äter på mina fötter.. Efter llite övertygande att de inte var så farligt så stoppade jag ner ena foten men den kom upp lika snabbt! Fiskarna kom stormade mot min fot och det kändes väldigt äckligt, jag lovar jag blev yr och fick typ nån slags svimmnings känsla. Skakade hela jag typ som rädslan innan man typ hoppar bungi jump! Jag väntade ett tag till och provade igen, men samma sak. Kändes så jävla äckligt när de kom sugande mot mina fötter, fisk hud och läppar, yack! Jag ryser bara jag tänker på det. Så jag klev bort och sa till tanten att jag inte ville nå mer! B satt kvar. Jag kände mej lite besviken å så eftersomde var jag som ville gå dit men B verkade gilla det. Jag var lite skakis, bitter och sur efter hela incidenten så som plåster på såren gick jag istället och målade tånaglarna och fick lite Pedicure! Nu är jag glad och nöjd igen. Nu blir det käk och sen ska vi kolla på Boxningsmatch med bara tjejer. Rock on M <3





Kommentarer
Postat av: elin

Uuueeeeäääh!

eckeligt!!

när kommer ni hem nån gång?

2011-01-30 @ 21:29:04
URL: http://misselljot.blogg.se/
Postat av: Marit Nymo

Regn?? fortfarande...hmm Trist!

Men vansinningt kul att läsa om dig och din aviga inställning till små söta fiskmunnar;)

Snart är det vår tur och jag längtar som en galning. Kollade in ett trevligt boende idag där jag kan tänka mig att fira min...25...30...35??! års dag:) Ha de!

2011-01-30 @ 22:27:27

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0