Some pics..






Hade en jätterolig bild på Björn som ser ut som en kräfta med vita shorts (när han är naken) men den fick jag såklart inte lägga upp på bloggen, inte ens med en handuk över hans.. Jaja så går det när man vägrar använda solskyddskräm.. Själv kommer jag väl vara lika blek när jag kommer hem. Jag kör med solskydd 50, livrädd att bränna mej och behöva gå i tröja hela semestern. Klockan är tio här och vi har precis tagit ett kvällsdopp i poolen. Jag råkade titta åt bungalowerna på närmast poolen, gissa vad jag såg.. En lite korpulent man 50+ helt naken,vilken kvälls show. Försökte diskret titta bort och låtsas att jag inte såg något. Viskade till Björn som började gapskratta och frågade om mannens storlek.. Jag skämdes lite men han får väl skylla sig själv när han går runt naken med balkongdörren öppen, lyset tänt och draperierna helt öppna..
Det finns ett gäng barer här och i en del sitter det fullt med unga thailändskor och några äldre män, ganska vidrigt. Brudarna kollar in Björnen varje gång vi går förbi och tittar sen surt på mej =) Helt sjukt att det finns så mkt prostitution.
Imorgon drar vi och tränar Muay Thai, haha vi får se hur mkt min brutna tå och mitt knä tål men Björnen han vill slåss! Vi träffade på några killar idag som sa att träningstället var bra så vi får se imorgon. Jag ska iaf ha rosa boxhandskar om jag överhuvudtaget ska boxa på något. Nu vaknade B och konstaterade att han fortfarande var röd.. Sen sa han, -De är bra att vara röd.
Nu ska vi kolla film och försöka sova lite utan sömnpiller, borde vara enkelt då man är helt bedövad av den söta röken från våra grannar. Vattenpipa eller Braj, vill faktiskt inte gå ut och kolla de hänger redan typ över våran terass ändå varje kväll. Vi bor mitt emellan några ryska vänner.
FIRE/ M





Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0