Bara så glad..

Har varit i urskogen ett par dar, bara ridit och myst med hästarna <3
Älskar min nya häst, kan inte riktigt fatta att ja har fått en sån fin häst! Han hoppar hus och är helt fantastisk att rida. Tack snälla mamma <3
De andra pollarna sköter sej oxå, Nilz och ja tog en tur med grannen idag. Vi red ner till sjön, skönt men lite läskigt tyckte Nisse =)
I måndags hann vi fixa lite med nya lägenheten den kommer bli så fin. Det känns så himla bra med nya jobbet och flytten! Nu är det verkligen nära, allt står i kartoner och i högar.
Jag tänkte lite på ridskolan idag och kom fram till att jag kommer att sakna ridskolehästarna, mina hopptjejer <3 och alla andra av mina underbara elever sjukt mkt!




Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0