Jojjomensan!!

Nu ska det bli liv igen på den här döende bloggen!
Idag har jag varit på magnet röntgen, finally!! Men får inte svar förens nästa vecka men glad är jag ändå, är tydligen jättelång väntetid men världens bästa mamma fixade så jag fick samma vecka som remiss pappret kom hem!! Har varit lång handläggning på ortopeden så remissen som jag fick förra året blev inte skickad förens nu.. Nu är det iaf gjort, hoppas på ett litet ingrep och kort konvalecens!!
Vill rida och hoppa igen! Jag tror jag ska prova rida ite på nisse imorgon =) Har anmält mej till tävling nästa helg, optimistisk som man är. Fast bara Dressyr, kommer no inte kunna ha korta läder på länge..

Snart ska vi åka till ridskolan och löshoppa lite, det är den ända hoppningen mina djur får nu för tiden =(
Kanske tar ett par kort, vi får se! xo m



Kommentarer

Skriv en liten hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0